23 Februari.

Hejhej.

Igår var jag med med carro,amanda och sanna hos amanda.Vi hyrde film och såg hajar som hajar, hähä.  Sen mot kvällen så kom sandra så åkte vi ut med renauten. Hähä ofc så spårade det. Typ vårat liv ? allt ska alltid spåra, haha. Men gode kul!

Aja, idag så gick jag till amanda efter skolan, så kom carro, tobbe och sanna dit. Vi for och hyrde film. Såg den, men fattade ingenting av den, men det är lika! sen färgade caroline sitt hår orange osv.
¨
åh är jävligt trött, så orkar inte skriva nå mycche mer.  Fattar inte varför jag är så trött hela tiden, så fort jag får chansen i skolan tar jag en powernap. Och nu går jag och lägger mig tidigare och tidigare för varje dag men blir ändå bara tröttare och tröttare. Det är fett jobbigt! Så Godnatt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0