24 februari.

kom nyss hem har varit hos amanda hela dagen, typ. Först var jag med hon, carro och nea så var vi där. Sen kom ammej och så kom david och hämtade mig amanda och amanda, så for vi och hämtade nå hos mig sen till max och drog ett häng. Åkte och hyrde en film sen for vi till amanda. så drog nea och sanna var oxxå där. Såg filmen vi hyrt, plus att jag klippte amandas hår, hähä. Gjorde även två hål till i öronen, eller fick bara i ett örhänge så ska göra om det andra ngn gång. Så fortsatte vi med filmen baksmällan för 922354 gånger den senaste tiden hahah vi ser den fan varje dag, man kan ju typ filmen utan till.

åh vad skönt att få lov imrn! Fett awesome :D har bara schack imrn, sen slutar jag. Så blire nog en tripp till harads och hämta sannas jacka, haha.

Men nu ska jag slå på ett avsnitt av TSLOTAT. Hahah, snygg förkortning. Aja, tjobyebre!


Naaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0