26 Februari.

Heeeelllo.

Hade ju min meningslösa schack igår på morronen, så sov hela den tiden sen fick man lov! gick till amanda,sen kom caroline och annelie så gick vi på stan och sånt. Köpte några örhängen. Efter stan for vi och sökte blond hårfärg i halva boden åt amanda, men lyckades inte hitta rätt. sen fixade vi krubb, gick och duschade och sen klippte jag carros hår. Jag och amanda fixade oss sen for vi 3 till caroline. Så kom vickan, amandaJ,Lollo,sanna, tobbe, rune och 4 kalixbor dit oxå. Var rätt så chill, annelie kom hem så sjöng vi singstar med henne :D Sen vid elva tror jag det var åkte jag,amanda, tobbe och rune förbi buddbygården och kollade läget. Men jag och amanda stannade där så for dom andra två och hämtade mer folk.Var mycket folk där men inte så super mycket drag. Men det var kul iaf.  sen vid två for vi och skjutsade hannes och viktor till hannes sen åkte vi till amanda, eller tobbe carro och amanda dumpade mig och rune hos amanda. Åt lite sen kom mamma och hämtade mig. Men gårdagskvällen blev lyckad iaf!

Vad som blev mindre lyckat är ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0