3 Februari.

Igår kväll så mådde jag inte allt för bra. Spydde fem gånger, och hostade och nös som en galning. Men idag så mår jag helt otroligt bra! Hostar inte lika mycket, och har inte spytt någonting. Så blir dra sig till skolan imorgon. Just nu är jag lite lätt irriterad. Men varför tar vi inte upp.
Planen var ju att åka till stugan i helgen men så blir det inte. Ingen i familjen är riktigt frisk så pappa surra om att vi skulle börja fixa rockys ljud i helgen. Sen igår så köpte pappa en ny oljeplugg till rockan,som verkar passa. det läkte i början men inte nu. Juste alla bucklor som blev på rocky är nästan tillfixade, hähä.

Har absolut ingenting att göra, har uppdaterat facebook 7000 gånger men ingenting rolgt händer där. Har sett 100 avsnitt av oth så orkar inte se nå mer. Mina ögon är snart fyrkantiga efter alla timmar vid datorn och tvn. Men får ju ändå inte göra något annat så får väl fortsätta se oth.

Hade ju kunna städa mitt rum, vilket alltid brukar behövas, men nej nu är det ju redan städat. Åhhh jag dör av uttråkning hära jappjapp. Mamma sa att det inte är omöjligt att jag får åka till stallet, alltid något.

Möt mina vänner, carro, sanna, ulf, urban och ursula.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0