6 Februari.

Hejhej.

I fredags så vare först skola sen såg jag och sanna en skräckis. Körde carro till amanda. Sen gick rocky sönder så for hem dumpa den i garaget. Fixade mig och sånt sen for jag sandra och sandra till amanda där tobbe pontus amanda och carro var. Så var vi där ett tag. Sen for vi vidare till jim där alla spårade. Slutade med att alla slog alla, polisen kom och alla drog. Så vi for till max, sen for vi till davids kompis och var där. Men jag och amanda var inte där nå länge så vi gick tillbaka till jim. Sen åkte vi bil med sandra, mötte sara, tim och tobbe så åkte med dom sen for jag hem.

Igår följde jag sanna till brk och skulle se celise tävla, men det blev inget. Så vi for hem. Duschade sen kom caroline. så fixade vi oss och sånt. Åt middag sen åkte vi en sväng med berkan koffe och kent. Hähäh. Dom dumpa oss hos sanna, så körde thomas oss till tessa. chillerade där med sanna, sandra, carro, tessa och martina. Sjöng massa singstar sen åkte vi till buddbygården. Var inge drag alls där, så markus kom och hämtade oss och släppte av oss vid lotus. Gjorde ett misslyckat försök att ta sig in på krogen haha. Jag sandra och carro gick och satte oss i en trappuppgång tills tobbe och sanna kom och hämtade oss. åkte med dom ett tag sen hem.

Idag verkar det som att jag ska följa och kolla när sanna rider. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göraaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0