9 Februari.

Hello bitches!

Har kommit på att Sanna har verkligen agritionsproblem. Var hos henne och hon var galet sur, så fick agera som hennes boxningssäck, kommer vara ett blåbär om det fortsätter så här.. Dock var jag utrustad med skydd, men det kan inte hjälpas.

Dans på skolan imorse, fyfan vad tråkigt det är att dansa vals! Men aja, sen flöt dagen fram ganska bra. Tog mig en promenad till sanna så hade hon lagat mat ( läs värmt mat i micron ) åt mig, danke verry mycket ! Sen följde jag och sanziro Ammej, carro och jojjan till max. Surrade massa sen for jag och S.S till Glorran morran och mockade. Drog hem till sanna, möblerade hennes rum, tog en powernap sen kom sandra och caroline. Vi for ut med saaben en sväng sen åkte dom hem och jag till sanna.




Att göra imrn :
Slå sanna rejält hårt.
Slå Pontus rejält hårt.
Nationella prov.
Stallet.


Kommentarer
Postat av: sannaaa

gillar inte de där sista...

2011-02-10 @ 00:56:42
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0