16 Januari.

Heello har inte skrivt på ett tag. men kan börja från torsdags.

Torsdag - Steg upp tidigt for och hämtade sannna så for jag hon och pappa till luleå för att besikta rocky. Den första besiktningen gick inte igenom, snubben gillade inte spärrningen. Sen fick vi en ny besiktning en och en halv timme senare för att göra så den får gå på väg. och där gick den igenom utan anmärkningar. Så då började jag och sanna rulla hem med rocky, dock några motorstopp här och där.. Men det tyog typ 2 timmar hem, haha. Sen for jag till skolan och var på den sista lektionen. :)

Fredag - Först skola, sen körde jag jennie till pholmen. Följde pappa gjorde en nyckel till rocky, hämtade sannna. Körde omkring rätt så mycket. Ehokej, det var ungefär vad hela dagen bestod av. Men kul hade vi. Sen lite senare på kvällen så for jag, victor, potnus, rune, tobbe, sanna, och carro till pontus och chillade ett tag. Hittade en bas och högtalare vi skulle koppla in i rocky. Så alla vi for till mig, plus sandra och co och skulle försöka koppla ljudet åde. Men det gick inte så bra, för slutsteget funkade tydligen intee. Så det gick ju inte så bra med våran planering. Juste, när jag och sanna var ute och körde lite,så kom en bil och kastade öl på rocky. sen vände dom och körde på våran sida av vägen, så det var skit nära att vi krocka i dom. Så jag och sannaa blev lite sur och for och hämtade ägg, så kastade vi 3 ägg rakt på bilen, dom får faktiskt skylla sig själv!

Lördag - Vaknade av att sanna och tobbe kom med fet jävla tutan och väckte mig, eller nej vaknade inte av den, vilket jag borde gjort men nope. Men aja, dom väckte iaf mig och sa jag hade tre min på mig att fixa mig för att åka till morjärv.Så stressade och slängde på mig fett mkt kläder så for vi och hämtade rune sen mot morjärv.Dock kom vi inte så långt, i smedsbyn frös bilen så vi hoppade fram så tobbes låtsas pappa fick komma och boxera oss. Sen bytte vi bil, och for vidare till morjärv. Vi missade två starter, men då kom kerstin och gav oss extreeeeemt mkt fika. Sen så såg vi två sträckor, och thomas kom tvåa. För den som undrar var det rally vi var på.
Men sen började vi rulla hem, så körde tobbe hem mig. Stoppa motorvärmaren i rocky, sen hoppa jag in i duschen. Fixade mig, testade starta rocky, men det gick inte, så markus kom och kablade igång mig. Sen for jag mot stan, så såg jag katti gå där så stannade och plockade upp henne. sen i rödljuset så fick jag motorstopp, och då startade rocky inte så sannas pappa kom och boxera igång mig. For och hämtade ek, så skulle vi till sandra. Men då blev motorn väldigt varm, så stannade och då slog den av, så frös ihjäl extremt mkt. Ringde markus igen, så kom han och boxera hem oss och körde oss till vittjärv. Sen var vi där, så vare lite party.
sen körde tobbe hem mig.

Söndag - Vaknade vid halv ett, så gick jag och åt frukost. och nu har jag bara suttit här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0