25 Januari.

Heej.
ÅÅh jag suger på att blogga, fint nu vet ni det.

Igår Plockade jag upp carolinen och så for vi till luleå för att hämta rocky. Så¨började den långa trippen hem,igen. Men whatever, den gick ju igenom igår på besiktningen så. Sen gjorde vi inte så mkt mer tror jag.

Idag var jag först på skolan, sen efter skolan for jag och jennie och var med fralla och robin ett tag hos fralla. Sen åkte jag hem för vi skulle prata om helgens incident. Efter det for jag vidare till den där sanna, hon ville dra till max så vi drog driver och fick kommentaren " IGEN?!" haha, spammis ? Sen frågade jag lite snällt om jag kunde få två ballonger, och det fick jag hähäh. Efter att ha pimpat rockan med ballonger plocka vi upp den där carro och for till pagla där sandra,pontus, tobbe och amanda var. Roade oss där en stund, och sen börja jag ju såklart skämma ut mig för någon, vilket jag alltid gör när sanna är med hahahha...
Juste, lyckades tappa bort min mobil på trippen oxå, så ringde den så vare ngn som svara så fick komma och hämta den igen, tur det!

Imrn blir det att vara på björknäs hela dagen för dom ska prata om massa programm osv. Sen stallet och sen vetteffan  ;)

Aja, ska hoppa issi duschen nurå, Tjobyebree!




Sanna har bild på rockan, som blev mkt mer pimp än tobbes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0