30 januari.

I morse kom mamma åh pappa och hämtade mig och sanna så for vi till gruvis där rocky stod. Insåg att inte ens en traktor kunde få lös rocky från diket så vi for hem. Pappa gick till grannen som kör bergningsbil så for dom och hämtade en sen for vi och bergade upp rockan. Körde hem den och den verkade vara hel iaf, får inte köra den ikv för pappa skulle kolla lite under den vad som hade släppt.

Ikväll verkar planen vara att fara till pagla med jennie, jimmy, berkan koffe och kabbe och grilla åh sånt dära. Mamma ska bara komma hem så jag kan tigga mig lite skjuts.

Juste igår färgade jag håret brunt, så är brunett nu ! eller ja det är väl grå brunt med blonda fläckar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0