...

Heej!
åhfyfan jag håller på att frys ihjäl. sitter hos sanna och jennie, men sanna är inte hemma och jennie plus jimmmy ligger och sover.

åh gud vilken jobbig kväll ! Var med sanna och amanda ett bra tag, då var ju kul osv!  Men sen skulle jag köra sanna till gruvis, så stannade jag där ett tag. Skulle köra feggah en bit, så får jag möte vid gruvbergsvägen och kör åt sidan, men då har ju dom som plogat vägen kört på tok för brett så dom har ju ploga diket. Och det visste ju inte jag så jag hamnade ju i diket. Det hände typ vid halv ett, sen har vi varit hur mkt folk som helst och försökt få upp rockky från diktet men har verkligen inte gått. massa linor har gått av, flera bilar har testa dra, men seriöst det gick inte. vi har varit typ 10 pers som har puttat och dragit, men den sitter verkligen. så höll på med det fram till halv 4 när vi började ge upp och insåg att vi inte kommer få lös rocky därifrån. Så kom sannas mamma och hämta oss så körde hon mig hem till sanna medans sanna skulle köra fler folk. Så mamma och pappa , vet ag inte svarat eller så, men hela mobilnätet är fucked up så har inte gååttt, men sover iaf hos sanna!

nu ska jag starx kidnappa sannas säng, och hoppas på att få upp lite eller ganska mkt värme, vilket inte lär gå. MEn aja, nu vet ni tjobebre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0