Hårresande!


Justeja, glömde nämna att jag har total försört mitt hår. Och den här gången äre inte förstört bara för att jag har blonderat det, eller jo det ligger en del i det oxå. Men i förrgår kom jag på att jag vill permanenta mitt hår. Har faktiskt tänkt göra det sen i sommras, men har bara inte blivit. Så då lät jag pontus permanenta det av alla människor i världen. Dock är det inte hans fel, det stog ganska tydligt att absolut inte göra det på blekt hår, och smart som jag är gör jag det ändå. Plus att vätska ett var i på tok för länge eftersom tobbe och pontus var så snäll och drog till flarken när den var i. Helt seriöst, går inte att beskriva hur illa det egentligen är. Har suttit med hårinpackning någon timme och så, men det hjälper verkligen inte. Det är sjukt hur mycket det sliter på håret att permanenta det. Plus att det inte ens blev lockigt, så helt jävla värdelöst.
på bildeeen har jag inga hårprodukter i håret, det lixom bara stannar där när man drar i det. Det är helt sjukt, skulle jag gå till en frisör skulle dom inte tveka med att ta fram rakapparaten.

Åhhhh vill ha långt fint och tjockt hår. Tyvär passar inte mitt hår in på något som jag vill.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0