Grattis mamma och pappa..

...På eran 15 års bröllopsdag :) ♥
körde sara till och från körskolan sen var jag med carro och amanda. vi påbörjade operation städa hela amandas lägenhet från grund och botten. men den operationen avslutades och blev inte klar.. Men imrn då jävlar! ;) Sen for jag hem och fixa mig lite snabbt sen for familjen och åt på per och mickes, eftersom det är mamma och pappas kristalldag idag. Var väl inte så förjust i maten.. men det gick. Dock rekomenderar jag maxmat istället för det jag åt. Haha knas. men jaja, vi var där i nästan två timmar, sen körde jag hem mamma,ppappa och sara. drog till amanda där hon, lollo och carro var. vi såg satc sen for vi och drog upp sanna från diket. pratade med henne ett tag sen for vi omkring och körde trucken min. sen hem te amanda igen å se satc. köröde hem lollo så for vi å åt hos mig sen typ kört runtruntrunt. Nu ska jag slå på en film och somna till den. Godnajjt! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack :) Nästa gång får vi kanske äta på Max så att du oxå gillar maten :)



Kram <3

2011-06-22 @ 09:39:23
Postat av: Sandra

hej!

just nu har jag en pågående "veckans-blogg" tävling och även en frågestund!

kika in vetja! ;)

2011-07-22 @ 00:13:55
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0