weheheh

Känner mig så duktig med mitt bloggande.. eller kanske inte.
Men har inte orkat, eller ens överhuvudtaget tänkt på det. Har gjort massor med saker under långhelgen!
Onsdag så var vi några personer på baksidan och spelade spel och sånt. Det var helt ok! Sen torsdag var jag hos tessa där det var massa folk. Var typ en studentfest, dock inte bara studenter. Men det var iaf kul! Fredag var vi hos mig igen, kom lite för mkt folk så då åkte alla ut. jag och carro for till rönnbäcks så bjöd lelleboy och anneli på mat. Sen drog jag och carro till amanda och sov. Eller har sovit här sen i tisdags och blir att sova här till på torsdag. Lördag var jag med caroline ett tag, gick och kollade på balen. Alla var super fina! Men det hemska vädret förstörde ju en hel del. På kvällen for jag till jimmy, dit kom weppon,jim,hennes,viktor,agge,frida och elin. Men alla drog typ efter en kort stund. så gick jag jim och jimmy till jim. var där en sväng sen gick jag hem och sov hos amanda. Söndag så om jag carro och sanna på att tälta på alder. Smartaste dagen alltså, var ju lixom studentfest dära. men vi tältade på andra sidan, tog bara ett tag innan vi fick upp tältet helt korrekt hah. Men ja, vi for över till studentfest sidan med rocky, haha så tolkade sanna med boben baki. Det om något såg ju lite kul ut! Alla skrattade en aning. Sen for vi tillbaka till "våran" sida och gick å la oss. Men först kom jonas och kabbe dit så surra vi med dom ett tag. Sen vid 5 på morgonen kom matte,magnus,albin och pontus dit och störde våran sömn lite lätt! Men ja, det var ganska kul med tanke på att matte trilla i vattnet och magnus puttade ner sanna. Sen blev det för varmt i tältet så jag och sanna sov på stranden och brände mig på vänster sida haha. sen for vi omrkign i stan åså. Badade två gånger igår! Yeey. På kvällen drog jag och sanna till kvarnängen ett tag. Var faktiskt ganska chill. idag sov jag typ till 4, så kom sara och tobbe å hämtade mig så for jag hem. Åt middag och prata med mamsen och pappsen, som jag förövrigt älskar väldigt mycket ! ♥ sen körde mamma tillbaka mig till amanda så var jag med carro. Sen kom jennie och sandra dit. carro och sandra drog så drog jag och jennie till jim. sen åkte vi med han,sluggo och weappon till typ halv 12. Blev ett nattbad med sanna,frida och anni senare. dock var jag och sanna dom ända som badade. Var super skönt i vattnet faktsitk !
Nu blir det snart sova, sen imrn blir det att åka på western farm för alla nior. Najs!

Orkar inte ladda upp alla miljoner bilder jag har, gör det någon annan dag!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Älskar dig oxå gumman <3

2011-06-08 @ 07:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0