15 mars.

Tobbe körde mig och sara till skolan, så slapp komma dit ett år för tidigt. Sen skolan var väl rätt så chill åså. Efter school gick jag och sanna till kerstin och typ åt ihjäl oss.Men gott var det. Sen när jag kom hem så var jag utlåst så grannen fick rädda mig! Hann ta mig en powernap på kanske 20 min sen kom tobbe,amanda och carro och hämtade mig så for vi till luleå. Lämnade igen tobbes bas sen for vi tillbaka till bodentown. Åkte hem till amanda och drog chillet. Låg och surrade en evighet sen åkte jag hem och såg dh. Ska skutta in i duschen sen dyka ner i kemipapprerna. Nationella imrn i kemi. Wish me luck !


Kommentarer
Postat av: caroline !!!

JAG HAR REDAN SAGT LYCKA TILL!!



Och fin bild... HAHAHAHAHAHAHAAHa

2011-03-15 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0