17 Mars.

Spelade nyss cirkus med sara,tobbe och rune. Jag och Rune ägde ut dom! eller..?
Hade friluftsdag i skolan idag, så skulle gå men jag och jennie kom bara till carro. Väckte henne och såg lite BB sen for jag och jennie. Jag åkte till Amanda och chillade ett tag. Sen joinade jag henne till skolan, åt lunch och sen drog vi fetchillet. När amanda gjorde prov var jag social med sara. Sen följde jag och amanda tobbe till ok, och efter ok drog jag och A hem till henne. Drog en välförtjänt powernap! eller den var väl inte så välförtjänt, men välbehövlig iaf. Gjorde tacos till middag, eller asså amanda gjorde maten och jag kollade på tv. Hähä hjälpsam jag är! men diskade faktiskt före maten :D Sen kom Caroline, och ammej efter ett tag. Gjorde egentligen inget speciellt. Skulle beställa mat åt carro, hähä " how long have your shop open for bussines?" retard. Aja nu kom sara upp så ska städa mitt rum medans hon pluggar körkort :-) Hejdooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0