20 Mars.

Heello.
Har sovit hos Amanda hela helgen därav lite bloggning. I fredags så var jag amanda och tobbe i flarken ett tag, sen for vi till pagla där sara,lisa,becka, albin,martin och tobbe var. Sen efter pagla åkte vi och plockade upp lite folk hos erik och körde dom till Svartlå. Stannade där ett tag, eller satt i bilen typ 45 min tills vi blev praktiskt taget intvingad. Sen körde vi hem, lite överfull dup! förvånar mig inte om bilen går av på mitten.. Men efter att ha lekt taxi åkte vi hem till amanda och åt morötter,gurka och dipp å kollade film. :)
Lördag så sov vi halva dagen, sen såg vi tv resten av halvan. Tobbe kom förbi så for vi till pagla igen. Sen blev det en tripp till luleå, sov dock hela vägen dit och hem. Och kan säga att jag hade ont i nacken igår, haha så som jag sov!
Sen efter luleå så såg vi tv och sov.
Idag har vi varit super duktiga! Dammsugit soffan, golvet, mattor, diskat, skurat, badat sune, osv! :D så nu äre kliniskt rent i amandas place ;)
Gjorde till och med lite läxor i helgen oxå, go malin! :)


Random bild sen i julas, hejhje bildbirst ! Men iaf jag sara och sötis kusinerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0