22 Mars.

Hade kort skoldag idag, eller nej egentligen inte. Men hade schack från ett till halv fyra, och tyckte inte dte var värt att gå dit. Så jag och Jennie gick till Amanda och såg baksmällan. Sen när Amanda slutat skolan så skulle vi gå ut och gå, men råkade visst sova så amanda gick oxå och la sig, haha.
Aja, sen for vi hem till mig hämtade ingridienser bakade kladdmuffins och sålde så vi fick ihop en hundring var haha :D Imrn blir det bullbak och muffinsbak och sälja! haha hej vi behöver pengar..
Vad jag ska göra nu är väl typ städa mitt äckliga rum, och kanske pluigga lite.. Det behövs ju!
Gjorde btw ett till hål i örat idag, eller jag gjorde det inte men issabelle gjorde det åt mig :)

Imrn äre fullt upp hela dagen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0