24 Mars.

Sov hos Amanda från igår till idag, sen på morgonen så kämpade vi oss upp och gick till badhuset å simmade! Sen till Amanda åh fixa sig för skolan, sen gick jag dit. I världens jävla storm dessutom! Hoouuujjaa säger jag bara. After school gick jag till Amaanda, chillerade 190% Sen en powernap på det oxå. Dock gjorde vi en sak vi båda ångrar! Hojjua :( 
Sen vid 10 kom pappa och hämtade mig med rocky så jag fick köra hem hähäh :D Nu är den back on track igen! Thanks daddi :D !
Juste färgade håret igår, eh hejhej svart! once you go black you never come back.. Hmm jaa vad ska man mer säga? Sålde lite bulla igår så fick en till hundring var! :) dock är det spenderat.. Men nu ska jag nog skutta in i duschen sen sova eller nå! Gooodnight!


Go trucken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0