28 februari.

Igår så drog jag till amanda så kom carro,tobbe,pontus, rune och sanna dit. Vi såg baksmällan, sen for amanda och carro åh hyrde 3 filmer så drog grapparna hem så såg vi film. Sov hos amanda, frös ihjäl under natten oxå för fönstret var lixom öppet och dela täcke med caroline i soffan var väl inte det roligaste. Haha, amanda hade typ vakna av att vi tjaffsa om täcket.  Aja, idag så sov vi till typ 1-2 tiden, såg baksmällan och sov till 6. Så tog jag och amanda en prommis till dollar och köpte chips. Drog hem såg barnprogram så kom tobbe och hämtade oss så for vi omkring sen hämtade carro. For en sväng till pagla, sen for vi till amanda. Låg och pratade någon timme sen for jag och träffade sanna en kortis och eftet det hem. nu ser jag tslotat, sen blire sovaaa!


Juste imrn kommer sandra hem! :D dock är hon bara hemma 8 dagar sen blir hon gone ett år..
Shit så mkt som kommer förändras när hon kommer tillbakaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0