3 Mars.

Började dagen med att tobbe kom och väckte mig, surt. Sen var jag med han och sara ett tag. Åkte till ica för att köpa havregryn sen bakade vi chokladbollar och såg film. Vid 7 halv 8 kom josse,carro och amanda åh hämtade mig så lämnade josse oss på travet. Kollade när massa hästar sprang, sen frös vi ihjäl på vägen oxå. Vid 10 kom markus och hämtade oss och körde oss till amanda. Såg baksmällan och chillerade. Sen vid halv 12 kom lelleboy och körde hem mig. Katarina och Sara kom och var social med mig så städade jag lite åsånt.

Nu har jag bara suttit och varit social med lite folk.Imrn blir det vakna tidigt, så kommer carro, sanna och amanda hit för vi ska fixa en sak. Sen när sandra slutat så åker vi upp till viittjärv, lagar middag och sånt mys. Sen på kvällen blir det goodbye party för sandra. Sen sover jag hos henne. Jaappp det var väl ungefär om hela morgondagen hähä.

Nu borde jag sova, eller duscha. Men vet inte kanske inte ska duscha nu för då väcker jag väl alla. Men sova låter ju helt ok!



Old biild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0