6 mars.

Sandra hade ju sin fest i fredags. Var fett kul och mycket roligt folk! :) Sen kom polisen och stängde av den, ovanlgit njaee. aja jag, sofia, sandra,sanna, jimmy ovh johan sov dära. Sen lördag så städade jag och sandra, vilket tog sin tid. Var grisigt överallt haha. Fördelen med att ha fest är väl typ att man får ett välstädat hus senare.

Var med carro,amanda och sandra senare men då drog sandra hem och vi stannade hos amanda. Sen körde josse oss till mig. Var hos mig ett tag sen åkte vi iväg med två kalixbor. Drog raggen genom stan sen for vi hem till amandas mamma och sov dära. Gårdagen var iaf fett kul! :D

Idag har jag varit lite med sara och tobbe,sen med sandra och amanda. Och nu är det slut på lovet, vilket gick väldigt fort. Så kanske dags att sova nuva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0