Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag är väldigt lång, och har alltid hatat det. Förut skulle jag aldrig kunna ha klackar för att jag är så lång. Är längre än alla mina vänner men ändå går jag omkring i klackar varje dag.
2. Jag är oftast den som håller mig undan från bråk och tjaffs. Är mer neutrala  stilen och tar oftast inte någons parti.
3. Jag har jätte wierd humor och drar alltid världens dåligaste skämt och kan vika mig av skratt åt mina egna skämt för tycker dom är så roliga fast ändå så dåliga.
4. Har oftast svårt att prata med människor jag inte känner, förutom på telefon. Vet som aldrig var jag ska säga, men är ändå väldigt lätt att lära känna. Men har oftast ganska lätt att ha och göra med, iallafall med vänner.
5. Jag har ridit sen jag var 9 år. Slutade på ridskolan för några år sen och har som inte lärt mig någonting på väldigt lång tid. Vilket har gjort att det har blivit tråkigt att fara till stallet. Senaste tiden har det varit som att man blivit dittvingad så har därför nu slutat med hästar, eller iaf tagit en paus.
6. Jag har massa underbara vänner. Men måste erkänna det är svårt med tanke på att tjejer är ofta ganska bitchiga, så ibland funderar jag på varför man inte bara är med killar hela tiden. Det är oftast enklare.
7.Jag gör ofta mycket pinsamma saker men bryr mig inte vad folk tycker och tänker om en. Man lever bara en gång!
8.Jag har haft mycket gorm med min familj, speciellt med pappa. Men nu senaste tiden känner jag att det börjar gå bättre och att jag uppskattar och förstår mina föräldrar mer än vad jag gjort förut, och jag älskar dom väldigt mycket! även min syster såklart.
9. Jag umgås knappt med någon i min ålder, dom flesta av mina vänner är 2-4 år äldre än mig. Vilket gör att jag känner mig äldre, typ i deras ålder. Och försöker bete mig som att jag är lika gammal som dom , och tro jag har samma regler och sånt. Men har insett att jag faktiskt bara är 15 och inte kan bete mig som dom andra gör. När man är äldre har man andra regler och villkor och har börjat acceptera det nu sakta men säkert.
10. Den här listan var svårt att skriva för vet inte rikgit vad jag ska skriva om mig själv och 10 sanningar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig oxå gumman <3

2011-03-04 @ 09:39:54
Postat av: Anonym

så söt

2011-03-04 @ 09:53:57
URL: http://finest.se/minniewinnie
Postat av: lovisa

fin du är:)

2011-03-04 @ 09:54:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0