16 Maj.

Till och börja med grattis mig :D

Fredags så var jag,amanda, lisa, rebecka och sara hemma. Vi tog det lungt och såg film och sånt. Chillchill!  
Sen lördag så gjorde jag sara och amanda grillspett. Fett tasty! och efter det så kom ellen, lisa, rebecka,och katt hit. så var jag och amanda med dom + sara. Grillade, spelade spel, sjöng singstar osv! var rätt kul ändå :) Sen på kvällen var jag med jennie,morat och berkan. sen for ja å jennie hem till mig och sen ehja.. Gick och la mig halv 8 och steg upp elva åså var jag inte ens trött! sen igår så bakade jag massa till idag. Sen kom jonte,diana och killkusinerna hit och grattade mig. Jag och amanda busade massa med elias och lukas :) Sen skulle jagh och amanda panta flarror på svea. råkade självklart låsa in nyckeln i rocky så blev att vara där en och en halv timme och försöka få upp rocky. Men tillslut gick det! kom väl hem kring halv tolv haha. 

imorse kom familjen och gratta mig. myys! ska snart göra tårta, sen ikv kommer massa gäster på fika : )


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis grattis gumman <3

2011-05-16 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0