18 Maj.

Mitt humör har gått till och från idag, ooups.
Iaf, for till amanda snodde sune sen gick jag prommenaden man skulle gå. Gick med mia och emma halva vägen, sen svängde dom av i björns. Både jag och sune var nog trött när vi gått klart, gick och la mig och sov några timmar. for och köpte hårfärg på ica så färgade jag amandas hår grått. haha var inte en vacker syn! men sen for vi och köpte hårfärg igen, this time rött. Blev väl inte så speciellt superbra... men jaa.
tobbe,pontus och rune kom även hit en sväng å fikade massa. Sen skulle jag klippa pontus men orkade inte så sara fick ta öveeer. Har gjort klart fysik saken oxå, skööönt.
nu ska jag torka håret sen krypa ner i sängs. sovmorgon imrn, jiesjies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0