27 maj.

heeei! det var som ett tag sen. har inte orkat blogga på ett tag. men iaf lite kort om veckan.
i fredags piercade jag läppen. Blev dock lite fail jao. men jaa, sen for jag,amanda,carro,josse,sara och tobbe till mockträsk så fiskade vi åsånt. For hem och sove efter det.
Lördag så sov jag typ till 6 tiden så fixade jag mig sen hämtade jag amanda så for vi till älvsbyn med rocky. Var ju crusing där så vi cruisade omring. sen fick tomas och robert åka för dom var helt kär i rocky haha. blev en ganka sen natt där.
Söndag - kommer inte ens ihåg vad jag gjorde då, inte måndag heller. någon av dagarna for jag och sara å kidnappa sune å for och bada på alder med han. sen igår så var jag på vårdcentralen två gånger och kollade till piercingen. andra ggn jag var där sa dom att jag skulle till akuten och ta bort den eftersom den växt fast i läppen. så jag sara och tobbe drog dit så fick dom dra ut den. sen tillbaka till skolan igen. fick även p.böter oxå. lite fail ! men jaa sen färgade jag amandas hår igeen. shit vad dåligt närminne jag har kommer ju inte ens ihåg vad jag gjorde igår. hmhm. har iaf sovit hos amanda från i tisdags. ska sova här idag oxå. eller ska inte sova för då tar jag mig aldrig upp. börjar ju ändå på 4 timmar. juste har gjort lösnaglar hos ellen oxå, thanx!
och idag vare jätte chill i skolan. gjorde ett prov och hade lite syslöjd sen inge mer. efter schooool drog jag till amanda och sov några timmar. sen for vi ut och for runt ett tag. sen var vi med silver, jonas och en till hela kvällen typ. alltid kul å träffa nytt folk !
juste har stoppat i hårförlägningen oxå :D
i tisdags hade vi muckfoto så fick lilla rocky vara med hihi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0