4 Maj.

Heej!

Är hemma från skolan idag. Så idag får det bli en plugg&städdag, vilket behövs.
Men anyway, har sovit hela dageeen. Hade 8 missade samtal på dolt nummer, vilket jag tror var polisen för dom hade ju ringt amanda och pappa så. Aja får väl se om dom ringer upp igen.

Igår var jag super duktig och pluggade asmkt! var jätte stolt över mig själv :D Sen for jag och amanda till dirten där pontus,rune,tobbe,foppa och två till var. Sen for jag amanda, tobbe pontus och rune mot alder hållet. Körde massa i skogen, trodde jävlat vi skulle välta en gång! Juste vi körde fast två gånger oxå. Första gången i en vattenpöl som var lite djupare än jag trott, så vi bokstavligt talat simmade fram. Sen den andra gången rakt in i jävla leran! Men rocky kom lös hel iaf! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0