moppis!

till och böra med,Fryser som in i h-vete!
Drog en sväng till luleå med sara och mamma. Köpte ett par vanliga tygskor, behövdes. Sen for jag hem så tog jag fram yamina. Drog och tankade vilket tog typ 15 min! sen tog bensinen slut oxå, underbart! Aja, sen gick jag på ica med sara. Sen for jag till amanda. Kan säga att det märks jag inte kört moppe på ett bra tag. Står inprincip still i svängarna för är så jävla instabil! Vi for iaf å prata med lina, sara och fanny. sen körde jag hem amanda och nu sitter jag här och är ganska nöjd över att jag har en epa. Lite värmare! men får inte köra rocky riktigt än för fick ju punka igår, och däcket jag bytte till är en dm större så drivaxeln kan gå sönder om jag kör. Men det nlir nog fixat imrn mest troligen!
ska gå och ta en supervarm dusch nu sen plugga lite matte inför nationella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0