trlalala

hejsaan!

Skolan var skitseg igår men kämpa mig igenom den dagen oxå. efter skolan for jag och plocka upp amanda och jennie så for vi på stan åså köpte jag lite bra å ha saker! sen for vi å snurra med rocky litee, hem till mig en sväng å käka. sen lämna vi av jennie och drog till jossans jobb å hämta hennes bil så for ja,amanda,carro å saraa till ellen för amanda sklle göra naglar. Så var där i några timmar sen for vi hem. hämtade rocky och drog till david.

sen idag dåå när jag skulle tillskolan så drog jag ett fail igår när jag parkerade. parkera för när staketet så min dörr inte gick och öppna så klättra ut på andr sidan för att komma ut. men tänkte ju inte riktigt så långt att andra dörren inte går å låsa upp med nyckel så fick klättra in i rocky haha kul syn. men aja, hade skola från halv 9 till typ kvart över 10. Fett tjill dag! ehjoo.
ja å amanda for å träffa david en sväng sen tbx te skolan å käka lunch, sen surrat ett litet tag.
Nu är jag hemma och ska sovaaa en stund.
 



måste ju erkänna att jag saknar mitt långa hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0