14 September.

orkar.inte.mer.

kan knappt andas innan en hostattack kommer. sleeepade hos amanda igår igen. sen idag när jag vakna upp så kände jag mig dubbelt så sjuk som igår, suck! Men drog till skolan, sjukanmälde mig från idrotten för kan inte direkt vara ute och springa i det här tillståndet. Sen var jag på matten, koncentrationen var väldigt låg måste jag säga! Blev att jag åkte hem efter matten och sov några timmar. Sen for jag till skolan och hämta religion böckerna. Ikväll blir det bara att mysa ner mig framför tvn och glo lite, i hopp om att bli frisk! Tror inte det blir nå skola imrn, isf bara komma dit och göra religionprovet sen fara hem. Just nu sitter jag och knaprar på halstabletter, men borde väl egentligen svepa några liter hostmedicin.. Aja, tjing!


Bild från sunis när jag och han var ute i skogen och härjade. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0