tihihiih

hallå där kött och blåbär.

Sitter hos amanda just nu och chillar med sune. Är hundvakt över natten så ska väl snart ut i regnet på en liten kvällsprommis. Skolan var extremt seg idag måste jag då säga. även fast vi bara hade fordons hela dagen, men en minut kändes som en evighet. Menmen, bara kämpa igenom hela dagen. Efter skolan åkte jag med sara hem, vi for och köpte tuggummin och wounder baums på dollar. sen for vi hem, såg några avsnitt av sex ánd the city. sen kom pappa hem så fixade vi kopplingen så nu rullar den igen! åt middag sen for jag och hämtade carro så for vi omkring i lilla rocky. Lite senare plocka vi upp amanda ett tag. sen lämna ja henne hemma så for ja och carro och träffa joel,tim och op en liten kortis. Körde hem carro och nu sitter jag häraa med sunil.


Hard workwork idag på skolan, yaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0