weheheheh

chachaa!

Igååår så var jag en sväng på dollar med sara och amanda, sen for vi hit så duschade jag osv. Efter de for vi ut ett tag med rockan, sen for amanda hem och jag for å hämtade carro. så fixade vi oss osv hemma hos mig. sen for vi till josse där hon och amanda var. Så satt dom och typ förfestade sen for vi omrking med rocky i stadeeen. Så åkte jossan med ammej och daniel åkte med oss. sen skulle carro amanda och josse på krogen så dom drog dit. så var jag med daniel ett tag till.Efter det for jag hem och sov. Idag vaknade jag vid 1 tiden typ, rätt så gode skönt att sova ut! Sen for jag å hämta carro och amanda så for vi till take off och köpte oss lite mat. så satt vi där ett tag och bara pratade strunt! Nu ska jag plocka upp lite kläder som ligger huller ombuller över mitt golv sen slå på en film och bara chilla resten av kvällen!

Tjingeeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0