16 april

Hejsan hejsan!

Första dagen i skolan efter lov,det var ganska tungt men jag klarade det oxå! Sen skjutsade jag josse en snabbis. Efter det drog jag och david på um och fixade lite! Klarar typ inte av mina p-piller så.

Sen efter det hade jag massa planer, först cykla till godis arenan och lämna tillbaka filmen, sen laga middag, dra till larry och gratta han, sen träna med sara åde. Men ja, alla dom planerna gick itu! Så de ända av de som blev gjort var middagen haha. Kyckling ris och curry sås för övrigt. Men planerna gick itu av en bra anledning. Det är nämligen en katt vi har väntat på i några veckor som blev leveransklar idag! Så snodde saras bil och for till den sötaste lilla lurvbollen jag sett.

Det som blev mest intressant var ju hur roger skulle reagera! Så släppte katterna tillsammans, och Åsa-nisse (namnet på den nya katten) Sprang och lekte med en råtte nästan p en gång. Men roger där emot var inte sen med att visa vem som bestämmer. Nu springer roger och skriker och låter jätte ledsen. Och så fort nisse rör sig så ligger roger hack i häl på nisse. Ganska gulligt men tror dom kommer bli bra vänner! :-)


Första noset på varandra :-)






Nyfiken liten roger!






Kommentarer
Postat av: Carro

haha fan vad sötaa :D

2012-04-16 @ 22:48:08
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0