20 April

Blev lite tvingad att blogga så gör väl det då. Just nu sitter jag nyvaken med sovis i ögonen efter en skön och välbehövd power nap!
fick sällskap av mina två fyrbenta killar oxå.

Idag har väl varit lite fail. När jag var på väg till skolan, Efter att först ha försovit mig. Så fick vi soppa torsk. Så simon och rasmus fick komma vi kunde tanka en dunk och å hälla i det. Sen så tog ju såklart batteriet slut så då fick roberrt komma med feta startkablar och tillslut hoppa mercan igång.
Så det var min lektion det, kom dit på slutet men då var lektionen nästan slut. Så fick lunch efter lektionen, sen skulle vi inte ha engelska för 4 stycken skulle ha np så slutade.
Men sen när jag och david var på coop så startade inte biljäveln så vi fick putta den på hela parkeringen så att sanna skulle komma åt och kabla igång oss.

Ikväll verkar det bli lite små party hos caroline, galet kul! :-)


Nu ska jag välja nå mat tjoo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0