14 Augusti.

i söndags blev det att käka med sanna,david,katt,dos och amanda på da vinci. Sen senare på kvällen så for ja sanna, david å marcus till ljuså till skjutbanan. Jag och sanna satt å grilla och prata en hel del medans dom andra skjöt. Men kan ju säga att det tog en hel del tid att försöka få upp eld, haha vi suger. Inte ens med hårspray gick det!
Aja, sen igår så jobbade jag några timmar, sen åt vi middag hos davids föräldrar och efter det drog ett tjill tills vi somnade.

idag hade jag sovmorgon till klockan tio, skönt var ju de! Sen slutade jag vid halv 3 tiden, så kort dag idag, vilket det även blir imorgon. Har diskat bort diskberget, förhoppningsvis slipper jag diska så mkt i framtiden då vi fick en diskmaskin av davids moster. Gillas starkt men dock passar inte munstycket. Men nästan värt varenda krona att köpa ett som passar haha!

Sen senare på kvällen var vi hos malin och simon och gratta malin som fyller år.
Ikväll blir det en tidig kväll känner jag, börjar klockan 7 imrn. Sista jobbdagen, peppar peppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0