17 Augusti

Är så glad och vet verkligen inte varför. Städade med ett stort leende och kan inte sluta le. Men är riktigt lycklig, har allt man kan önska sig och jag stortrivs! :D

I onsdags var ju min sista jobbdag, jobbade till lunch sen jobbade jag hos mamma och pappa ett tag. Sen hem och fixa tvättstugan, sen cykla vidare till brk för att följa linn på sin ridlektion. Gick super bra och hon var jätte duktig! Sen var jag med sanna, glassade och pratade i kvällssolen. Sen senare på kvällen for jag, hon, amanda, dos och kabbe till heden och grillade. Var där i några timmar, sen for jag sanna och dos till sanatoriumet. Tycker verkligen det där stället är obehagligt, även fast vi bara var på utsidan.
Sen när jag kom hem satt jag upp en stund till så jag kunde väcka david som skulle ut och jaga.

Igår, oj kommer ju knappt ihåg vad jag gjorde på dagen igår. Men jag och david åt middag hos mamma och pappa, sen for han och jagade, jag for ut med sanna, sen for vi till gruvberget och grillade dära med amanda och dos. Senare kom även david. Var trevligt som vanligt. Sen hem och sova!

Idag så har jag mest tagit det lugnt med david tills jag och sanna for iväg. Följde henne på daggan, sen drog vi nå varv i stan. For till sara å tobbe å hämtade massa saker som sara handlat åt mig.
Nu har jag städat lite, har skurat och det var ju som väldigt välbehövligt haha.
Snart kommer nog david hem som är och jagar, får se vad vi hittar på.

Har tappat bort sladden så ingen bild nu heller, börjar bli ganska tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0