20 Augusti

Första skoldagen idag då, hade upprop å gick igenom massa regler å vad som kommer ske under veckan osv. Slutade halv elva. Drog hem och såg serier tills david kom hem så såg vi jockiboi och widerstedt show, haha. Vid 2 tiden ungefär följde jag pappa till bejier för att hämta massa virken till garaget. Har ju inte nämnt det, men pappa håller på att bygga ut garaget, och det kommer bli riktigt bra!
Sen for jag och david till bredåker. och har verkligen överträffat mig själv, följde med david å jaga. Eller vi satt i ett älgtorn och locka på bockar. Men ingen bock kom och det var nog väldigt tur hade verkligen inte kunna se han skjuta ett djur, hojjaligen. Sen for vi vidare till davids kusin isak som fyllde år, fikade och surra.
När vi kom hem tog vi det lugnt ett tag sen tog jag en powerwalk, känns redan nu i benen haha! men fick dock skavsår och det var mindre najs. Efter det tog jag en dusch och var med david och ante en stund.
Nu ska vi krypa ner i sängen och sova.
Natti!:)



Bild från i helgen som jag snodde utav sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0