24 Augusti

Hejsan!

Var ledig idag, skööönt! tänkte ta feta sovmorgonen men vaknade av mig själv halv tio, så steg upp då och dona lite här hemma. Sen for jag och sara till luleå, lämnade nå grejor hos morbror. Sen storhandlade jag på willys, från ekande kyl å frys till proppfull. Känns väldigt bra, och till och med ha pengar kvar! Sen när vi kom hem från luleå for jag och pappa på beijer och hämtade ännu mer virke. Sen käkade jag och david hos dom, blev pizzabullar och gud så gott det var!
Nu har sambon lämnat mig forever alone och farit med hans morfar och marcus och jaga över helgen. Kommer bli tomt att inte ha han hemma på hela helgen..
Håller på att se en film som faktiskt är väldigt bra, snart är den slut så då blire nog att starta en till. Ikväll tror jag det blir att vara med sanna å kanske några fler sköna bönor.

TJAAO


Vila i frid Tindra. ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha ha ha. Jag måste vara korkad. Vet du hur länge jag fick fundera innan jag kom på vem din morbror var. Min första tanke var "Malin har väl ingen morbror"... Men som sagt, jag är trögtänkt... ;)

2012-08-25 @ 17:36:10
URL: http://jenjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0