7 Augusti

Hejsan!

Jobbdagen har varit annorlunda. Först jobbade jag som vanligt med alla datorer tills ungefär klockan tio. Då for jag och angelica och hämta någon soffa, sen lunch då. Efter det byggde vi ihop den,  sen fick jag rycka in på fritids. Eftersom att en blev sjuk och vikarien kunde inte komma.
Blev att rita med några barn, sen fick dom fixa håret på mig (haha)... Menmen! Vill inte bli fritidsfröken märkte jag nu, men ändå kul med lite omväxling! jobbade 1,5 timmar längre men cash is king. David skjutsade hem mig, så hann inte göra mer än at byta kläder å gå över till mamma och pappa å käka middag. Sen for jag och sara ut på stan, köpte lite presenter till david. Även en enorm fotoram som rymmer 16 bilder, så nu måste jag hitta massa bilder, sen blir det att hänga upp den på våra tomma väggar.
Fick iden att fara ut å övningsköra, så tvingade mamma å göra det med mig, sara följde även med! Gick väl faktiskt helt okej för att vara första gången.
Drog hem sen kom sanna så satt vi å prata i ungefär en timme typ. Nu väntar jag på att david ska duscha klart sen blir det kvällsfika och sova. Tänkte cykla, men blåser så fruktansvärt mycket så hoppar över det.

Vet att det börjar bli lite enformigt med bara kattbilder, men har inte mobilsladden uppe, för den är i bilen och har inte orkat hämta den så måste ta å göre någon dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0