9 Augusti

Igår blev det kort och lugn dag på jobbet. sen har jag varit med david hela dagen, gjorde ingenting alls typ,tog det allmänt lugnt å myste på.

Idag och imorgon är jag ledig. När jag väl är ledig gick jag och la mig tidgare än när jag inte är ledig. David skulle ju egentligen oxå vara ledig men åkte ut på jobb, men han fick sig sovmorgon till halv 10 iaf. Men man ska ju inte klaga när man får extra jobb. Har bara legat i sängen någon timme, inte orkat stiga upp. Myser lite med katterna och ser säsonger. Sen senare ska jag och mamma baka till daivd som fyller 20 imrn! Sen ikväll när sara kommer hem med bilen ska vi övningsköra.

Nu ska jag fortsätta lata mig lite till, sen plocka upp lite hära från golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0