11 Januari

Hejhej!

Är hemma nu en stund. Var ju tydligen onsdag idag så hade gympa men eftersom jag var helt säker på att det var tisdag så hade jag inte med mig nå gympa kläder. Så har städat i köket så det ser lite vettigare ut. Ska plocka lite saker i vardagsrummet sen ska jag börja bege mig tillbaka till skolan.

Igår så var det ju först skola, sen for jag hem och sov någon timme. Vid fem gick jag till mamma och pappa och började skotta fram rocky. Sen drog jag och pappa in rocky i garaget så den fick tina lite. Efter det åkte vi till farmor och farfar och gratta farfar som fyllt år, Grattis :) Det blev smörgåstårta till middag, gott gott ! När vi farit där ifrån så fixade jag rocky, så nu rullar han igen. Så jag for å hämtade sanna så ruttnade vi i epan ett tag. Sen så bytte vi bil å for å styrde upp lite grejor. hahahah ägda bitches.

Kom väl hem vid halv 1 så surra med David en stund sen sov jag.

Aja, ska städa hehehe.



Snodde en bild från sanna, puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0