12 Januari.

Igår efter skolan så hände en mindre kul grej. Fyfan..
Vet som inte om man ska tycka de var bra eller dåligt.

Aja, sen for jag till wikstens å efter det plocka jag upp sanna så for vi på dollar, sen ruttna vi lite i epan. For hem åså hade jag´och David beslutsångest om vad vi skulle käka för middag. Så det sluta med att vi åt på ming. 4 små rätter blev det till oss båda, yummi! Sen for vi och plockade upp Amanda å for på coop en sväng sen hem till henne där Simon och Kabbe var. Lite senare kom Jossan oxå. Vi drog vid 9 tiden kanske? Och blev hundkär så kidnappade Sune.

Nu har jag varit ute på morgon prommis med Sune så nu ska jag käka lite frukost å fixa mig sen bär det av mot skolan.


To much?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0