18 januari.

Igår blev det surströmming med familjen, tror dock inte grannarna våra uppskattade det. Men gott var det! Sen for vi till Davids föräldrar å hämta lite saker å hälsade på. åså skola då ofccc.

Idag så skola, sen efter skolan for jag på stan och fikade med jennie :)
Sen köpte jag en foundation, varför vet jag inte för använder det inte.
Aja, sen for jag hem och ladda telefonen en sväng och pussa på min älskling. Efter det drog jag och sanna till Kersin och fikade. Fett mett är väl den mest vanliga repliken man säger när man går ut.
Sen drog vi till amanda där hon å jossan var. Var väl där ngn min sen drog vi på ica, å efter det ruttnade i epan.

Nu ska ja strax borsta tänderna sen sova.
Godnatt : -)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0