Happy new year?

Okej, det där med listan gick ju inte så bra kanske. Men det får bli ett senare projekt!

Under jullovet så har jag tagit det lugnt typ. Firade jul hemma hos oss med familjen,david och amanda. Fick helt ok julklappar ändå! Synd bara att alla i släkten inte kunde komma. Å det är ju tråkigt att vi inte firar jul med hela släkten längre som vi gjorde förut, menmen.

Aja, sen har jag familjen och David åkt husbil ner till Ullared. 280 mil fram och tillbaka, kan ju säga att jag är less på att åka bil ;) men där nere blev det massa shopping och det gillas !

Sen nyår firades i Kalix. Det var rätt så trevligt och ganska kul. Sen åkte vi hem med tobbe. Tack för skjutsen :)

Ja sen är det väl en ganska stor sak till, jag och David har flyttat ihop i en lägenhet. Så nu är vi sambos. Känns super skönt och ta ett så stort ansvar att flytta hemifrån. Inte för att jag bor helt själv, men det är ändå så stort! Och jag har ju alltid velat vara några år äldre men det kan jag ju inte trolla fram så jag blir det. Men känner mig lite mer vuxen nu faktiskt! Och sen om det är någonting är det bara 200 meter hem till mamma & pappa så borde nog överleva.

Idag har jag packat in mina kläder i en garderob osv. Sen for jag och Sara på stan, brännde lite pengar och presentkort jag fick i jullklapp. Köpte en parfym, massa underkläder, hudlotion.
Jag och David har donat på lite här i lägenheten så nu ser det faktiskt ganska bra ut!
Vi åt hamburgare till middag.
Våran överenskommelse är att D lagar mat och jag städar. Kan nog vara säkrast så.
Sen lite senare kom Sanna,Amanda och Josse förbi. Satt å surra med dom ett tag. När dom dragit slog jag och D på en film. Men nu har han gått och lagt sig. eller det var ett tag sen, han ska upp och jobba kl 5 inatt så. Min duktiga lilla kille. :)

Ja juste sen det där med nyår. Håller aldrig mina nyårslöften så det är ingen ide jag har något. Men det är ändå lite saker jag vill göra. Kalla det vad man vill, men vill :
* Vara med mina vänner mera.
* Inte slösa pengar på massa onödigt.
* Sluta äta skräpmat,godis,chips fika osv!
* Gå ner i vikt.
* Röra på mig mera.
* Vara glad och positiv.
* Sköta skolan.
*Leva livet och ta massa bilder.

Nu ska jag nog borsta tänderna sen krypa ner brevid min älskling och sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0