11 Juli

Weeeelll hello!

Dagen har typ varit bra.
Vaknade när david drog till jobbet, kunde inte somna så såg dh tills david kom tillbaka från luelå efter han lastat. Tyckte det var lika att följa till jokkmokk idag när jag ändå var vaken, plus att jag inte tror han lider av sällskap direkt!
Men blev dock en powernap i bilen, skönt var ju det. Sen när vi kommit tillbaka till boden så såg vi lite dh. Sen diskade jag bort diskberget, dammsög, plockade undan osv.
Tyckte även att katterna behövde en dusch, men det tyckte ju såklart inte dom. Men nu luktar inte roger illa så fort man är nära han så det var en välbehövlig dusch kan man säga! 
 
Skutta in i duschen och fixa mig lite snabbt sen gick vi till mamam och pappa och snodde en cykel och cyklade till artic thai och grill, där jag mamma,pappa,sara,david och tobbe käkade. Mums vad gott det var, men gode starkt!  Firade mamma och pappas bröllopsdag, lite försent men bättre sent än aldrig ;)

När vi käkat och surrat där ett tag cyklade ja och david vidare till hans föräldrar och hälsade på en snabbvisit. Sen hem till mamma och pappa igen, satt ute på framsidan i kvällsolen och surrade.

Vid halv tio tiden kansek så hämtade sanna mig så for vi på ica och styrde korv osv. Sen plocka vi josse och caroline, drog till storforsen och grillade. Mysigt var det ! Mindre mysigt var ju alla dessa myggen. Menmen, är man inte i norrland så säg ;)

Var där ett ganska bra tag, gick runt och kollade på forsen åde.

Måste bara få säga några små ord om sanna och caroline.
Är så sjukt glad jag har er två, ni är mina bästa vänner och kommer alltid vara!
Är riktigt stolt över er båda och tacksam att jag har er. <3

Nu ska jag ser dh, sen krypa ner brevid dh. hahah, förvirrande när allt heter dh. Men ska iaf krypa ner med david, inte med en serie hehehhe.



Orkar ej ladda upp fler bilder jus nu, det får bli ett senare problem :)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carro

älskar dig också <33

2012-07-12 @ 13:57:59
URL: http://caaaarrow.blogg.se/
Postat av: sanna

samma här <33333

2012-07-13 @ 02:27:21
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0