12 juli

Hejsanhejsan.

Shit vad jag har sovit idag, steg inte upp från sägen fören halv 5. Dock var jag ju vaken till och från, men ja utvilad var väl bara förnamnet! Skönt var det oxå. Annars idag så har vi inte gjort mycket alls. Sett massor av dh, myst på, sen så skulle vi cykla. Trodde bara vi skulle cykla en liten sväng, men ack nej så blev det inte. David tvingade mig runt svartbyträsket, vilket jag verkligen inte var glad över just då. Men sen när vi kom tillbaka, gud vad tacksam jag är!:)

I helgen så ska vi vara hus och hundvakt åt davids föräldrar. Det blir nog roligt! Så imorgon tänkte jag följa david till jobbet, sen så är planen att grilla osv i huset. Även en cykeltur med tindra blir det nog.

Även fast jag sovit hela dagen så är jag ganska trött, men cykelturen gjorde nog en hel del.

Nu blir det mysa på framför dh en stund till sen blir det att sova för natten.

Godnatt !


Kommentarer
Postat av: Linn

Sötisar<3



Edit; Skulle du kunna sms:a din mailadress för att jag tänkte skicka en söt bild to you :)

2012-07-13 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0