1Juli.

Shit vad tiden går fort. Redan juli, och sommarvärmen har inte ens dykt upp. Känns inte som att jag gjort någonting alls under sommarlovet. Har bara en månads sommarlov kvar, sen jobba. Men det blir nog bra det oxå.

Har börjat hosta galet mycket, igår hostade jag knappt nå nu hostar jag tills jag spyr. Spytt 4 gånger på loppet under 2 timmar. Blir sällan sjuk, men när jag blir de så blir jag rejält sjuk.

Måste nog försöka sova då jag ska upp och följa david på jobbet. Om det nu går, beror väl på min hosta.

Idag så har vi varit hos davids föräldrar och käkat middag och firat Tomas som fyllde år. Sen plocka vi upp josse och caroline, pantade carros förmögenhet sen plocka vi upp sanna, for och hyrde film och köpte tillbehör. Drog till oss och såg filmen, eller nja, tittade knappt nå alls på filmen. Men den var säkert bra.
Sen drog vi och lämnade av carro, hämta anni och for å kollade på en bil. Herregud sick!

Nu har jag sett några dh avsnitt och käkat en halv påse halstabletter, får väl fortsätta med den andra halvan tills jag somnar.
Night!



Lite bildbrist nu oxå. Så blir en suddig bild på en ankflock som det höll på att sluta illa för när dom traskade över vägen. Men tur nog klara alla sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0