26 juli

Puuh, lång dag idag.
Blev väckt vid halv tio-tio tiden av david. Han hade fått en körning till umeå för att lämna lite grejor med jobbet. Så fick kriga mig upp dra på mig kläder och helt enkelt följa. Tindra var oxå tvungen att följa, men det löste vi med att stanna väldigt ofta och gå med henne och grisöron.
Blev middag i Umeå sen fortsätta bilåkandet.. Kom inte hem fören halv tio ungefär. Men blev ju som sakt väldigt mycket stopp osv. Tur vi hade en bil med ac och inte hans vanliga jobbil! den här gången blev det en vanlig personbil, vilket var skönt. Trippen till gävle var inte lika skönt! är som lite småless på att åka bil.

När vi kom till boden lämnade david av mig hos sanna, så satt vi hos henne och pratade på. For och tankade och sen åkte vi till caroline, där hon och josse var. Satt väl mest bara och pratade om allt och inget typ.
Sen körde sanna hem mig, hann precis pussa david godnatt innan han somnade.

Det här var även sista dagen som husvakt då davids familj kommer hem imorgon.
Just nu sitter jag och försöker synka min mobil till datorn men det funkar inte så är lite små irriterad på att det inte vill funka som jag vill, annars ligger Harry deras största och mysigaste katt och spinner högt brevid mig.

Äldre bild i brist på nyare. Godnatt!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0