3 juli

Heey.

Min hosta börjar bli lite bättre men spyr fortfarande så helt okej är den ju inte.
 imorse när david for till jobbet gick jag med tindra sen gick jag och la mig igen. Gud så skönt det var att somna om igen. när jag vaknade vid ett tiden så gick jag och tindra till sara. åt lunch med henne sen for vi och hämtade caroline och hennes tindra sen for vi till svartsjön med hundarna. Var där ett ganska bra tag, solade osv. Efter vivarit där så for jah och carro hem till mig. Diskade och plockade undan sen kom sanna och hämta oss, så hämta vi även josse. For på artic där sanna och carro åt. Sen drog vi hem till mig, spelade kubb och åt jordgubbar med sara,tobbe,carro och josse. Jag och tobbe vann. :) så satt vi ute ett tag och bara surrade. Gick upp en sväng sen for vi ut med david en stund. Skjutsade hem dom, gick med tindra, och gav han även massage efter hårt arbete. Han har nyss somnat och jagh ligger å ser dh.
Har inte bestämt mig än om jag ska med till jokkmokk med han imorgon, får se.
Ska iaf försöka sova på ett tag.








Jag skäms så mycket när jag är brevid carro för jag är så blek och hon är så brun...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0