4Júli

Hejsanhejsan.

Känner mig extremt duktig som steg upp kring sju tiden och gick ut med tindra osv. Men somnade inte om efter det utan jag och tindra gick till mamma å pappa å haffade mig en solstol. Satt först två timmar på morgonen men tyckte inte jag hade fått någon färg, så satt en timme till mitt på dagen. Hejhej, jag ser ut som en räka. Sen har jag snygga ränder av bekinibanden.Herregud får nog bo i den resten av sommaren utan att det ska se galet konstigt ut.
Hudkräm är min bästa vän, gud vad det bränner överallt. Smart som jag var solade jag ju bara framsidan så är blekfis på ryggen osv. Men det blir att ta igen imrn med sara. Tyckte jag skulle sola ikapp carros bränna... men det gick ju inte som planerat. Aldrig någonsin bränt mig typ, åså nu första gången jag solar i år så är jag rööööd.

Hm annars då?
Varit och lämnat tillbaka tindra, hälsat på davids mamma sen drog jag till sanna. Rensade hennes katastrof garderob och fick med mig hem tre påsar med kläder. Alltid kul med nya saker i sin egen garderob. eller nytt för mig iaf.
Sen drog vi och skjutsa lite folk till luleå. Efter det plocka vi upp carro och drog till sanna å käkade middag.
Drog ut en sväng, sen var vi med david.

Jaa det var väl typ allt.
Ska se nå dh nu sen sova, eller försöka med den här brännan....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0