.

Tycker jag bloggar ovanligt mycket nu, mest för att jag inte har någonting att göra, så ingenting att vänja sig vid!
Börjar känna att man är lite trött nu så måste hitta på någonting och roa mig med. Vet dock inte vad! Idag har jag gjort en grej jag aldrig någonsin gjort förut, och helst inte gör om. Nämligen klippt gräset (!!) Visst har jag klippt gräs men inte med en man går med. Bara åkgräsklippare. Men nu var det gjort! Tjänade nog ihop minst tio vuxenpoäng oxå hihi.
Sen har jag suttit ute och druckit en stor kopp kaffe. Måste ju vänja mig nu när jag snart börjar jobba, plus att just idag känner jag att kaffe behövs..!

Blir väl att starta en diskmaskin sen se lite serier.
Stor fördel att vara husvakt är att man slipper diska, det gör diskmaskinen så fint åt mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0